بالا ترين خريدار ضايعات بالا ترين خريدار ضايعات .

بالا ترين خريدار ضايعات

ضايعات چيست؟ براي فروش ضايعات خود به كجا مراجعه كنيم؟

بهترين خريدار ضايعات

فلز هايي مانند آهن، چدن، فولاد و فولاد ضد زنگ جز بهترين ضايعات آهني هستند. اين فلز ها در ابزارهايي مانند ماشين هاي قديمي، لوازم هاي خانگي،خطوط هاي راه آهن، كشتي ها، قوطي هاي غذا و قوطي هاي رنگ موجود است.

مزايا و فوايد مالي و اقتصادي تنها يكي از خصوصيات بازيافت ضايعات آهني مي باشد.اين فلز ها در طي مراحل ضايعات از منطقه هاي مختلف جمع آوري مي شود. اين ضايعات ها باعث مي شوند كه نياز به استخراج و توليد مواد خام اوليه به شكل چشم گيري كاهش پيدا كند و همچنين باعث مي شود كمكي در سرمايه گذاري در منتشر كردن گاز هاي گل خانه اي  داشته باشند.

با ذكر يك مثال بحث را براي شما باز تر و قابل فهم تر مي كنيم. مثلا در هنگام بازيافت كردن فولاد 75% انرژي كم تري از توليد فولاد خام استفاده مي شود. بايد بدانيد كه هر نوعي از فولاد به صورت صد دردصد كاملا قابليت بازيافت را دارا است. فولاد را مي توانند به صورت نامحدود بازيافت كنند. البته مي تواند اين فولاد ها را به بهترين خريدار ضايعات خريد و فروش سپرد.

اما از اصلي ترين سوالاتي كه براي همه ما پيش خواهد آمد اين است كه در طي فرآيند ضايعات آهن چه چيز ها و چه اتفاق هايي پيش مي آيد؟ با ما همراه باشيد تا در ادامه براي شما شرح دهيم.

ضايعات آهني و غير آهني را خيلي از مراكز بازيافت قبول مي كنند. در مرحله بعد ضايعات آهن را به قطعات و تيكه هاي كوچك تر تقسيم بندي مي كنند. جالب است كه بدانيد ضايعات فلزي غير آهني و بقيه محصولات با استفاده از جدا كننده هاي مغناطيسي جدا مي كنند.

بهترين خريدار ضايعات چه كسي است و محاسبه قيمت آن به چه شكلي است؟

خيلي از شركت ها و سازمان ها  وجود دارند كه مجموعه از محصولات را يا حذف يا جمع آوري مي كنند. اين شركت ها پس از جمع آوري آن ها را به بهترين خريدار ضايعات پيشنهاد مي كنند. البته برخي از شركت ها به ضايعات پول خوبي مي دهند و برخي ديگر براي آن ها ارزش قايل نمي شوند.

با توجه به اينكه هر فلزي قابليت بازيافت دارد و اينكه هر فلزي با توجه به چگونگي باز پس گيري مواد بسيار بيشتري براي بازيافت نياز دارد.

پس از خريداي ضايعات توسط بهترين خريدار ضايعات ، يكي از مهم‌ترين قدم ها عمليات جدا كردن فلزات آهني از فلزات غير آهني و در آخر فرآيند مرتب‌سازي ضايعات و محصولات مي باشد. همانطور كه مي دانيد فلزات آهني داراي آهن هستند، به‌راحتي با فرآيندي آسان از مخلوط بيرون كشيده مي‌شوند. در محيط ضايعاتي، قطعات بزرگ از قراضه آهن را با استفاده از جرثقيل‌هاي مجهز به آهنرباي مغناطيسي از همديگر جدا مي كنند.

در ادامه اين مراحل، پس از اينكه فلزات از مواد قابل بازيافت جدا مي شود، پلاستيك و فلزات تنها باقي مي‌ماند. در ادامه جريان‌هاي الكتريكي در طول رودخانه ايجاد مي‌شوند كه در آن تنها فلزات را تحت تأثير خود قرار مي دهد. اين مسير يا اين فرآيند، فرآيند جاري نام گذاري مي‌شود. در جريان هستيد كه آلومينيوم اصلا مغناطيسي نمي باشد، اين فن‌آوري مي‌تواند در هوا شناور شود و به پلاستيك‌ها اجازه دهد كه از اين فرآيند خارج شوند.

خلاصه اين فرآيند در كارخانه

فرآيند ضايعات بدين شكل است كه ضايعات به شكل جداگانه يا به ‌صورت مخلوط جمع‌ مي‌شود و در مرحله بعدي مرتب مي‌شود، در هنگامي كه اين قطعات وارد كارخانه فن آوري قراضه مي‌شوند، نوع هاي متنوع اي از فلزات مورداستفاده قرار مي‌گيرند، در مرحله بعدي قطعات فلز را از هم جدا مي كنند و در مرحله بعدي و براي خرد كردن و تعيين اندازه آماده مي‌شوند. مرحله بعدي جداسازي مغناطيسي مي باشد.

بهترين خريدار ضايعات در تهران

آيا در تهران زندگي مي كنيد و به دنبال فرد يا مكاني براي فروش ضايعات خود با قيمتي مناسب هستيد؟ مسير و راه هاي زيادي در پيش رو داريد.در ابتدا بايد بگوييم كه براي هر نوع ضايعات به دنبال پيدا كردن بورس همان چيز باشيد. براي مثال براي خريد و فروش ضايعات استيل بايد به جاده فتح تهران محدوده شيرپاستوريزه برويد، تا بتوانيد فروشندگان و خريداران مختلف ضايعات استيل را ببينيد. البته مي توانيد راه هاي آسان تري هم انتخاب كنيد، هميشه انتخاب هاي بهتري براي پيدا كردن بالاترين خريدار ضايعات در شهر هاي بزرگ وجود دارد. يكي از اين راه هاي كه بسيار پيشنهاد مي شود.اين است كه با يك سرچ در فضاي مجازي و اپليكيشن هاي آگهي خريداران ضايعات را به راحتي پيدا كنيد.

حتما شما تنها با گذاشتن كمي وقت و با گشت و گذار در اينترنت مي توانيد بهتري و بالاترين خريدار ضايعات و هم بهترين قيمت را پيدا كنيد.... اگر ساكن شهر تهران و يا ديگر شهرهاي ايران هستيد، فقط كافي است كه با كارشناسان ما تماس بگيريد تا بهترين قيمت ضايعات در هر حوزه اي را به شما بدهند.

 


برچسب: ضايعات چيست؟ براي فروش ضايعات خود به كجا مراجعه كنيم؟،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۷:۴۲ توسط:zayeatnovin2 موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :